2 har tabt 1,2 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage til karini.
Tillykke til migselv.. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger hulahop. Hvis du ikke har en hulahopring, så vælg at danse hula-dans. Frit efter fantasien. Jeg vil gribe min ring foran fjernsynet 40 min i dag. Jeg plejer at bruge den 30 min - men jeg har slet ikke rørt mig i dag, så jeg gir den 10 min extra.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea (det er også mig) er er UGENS TABER uge 18
Alinea.............-1,0
kupej..............-0,2
emmi...............0,4
kamsch...........0,7
Annikadk.......0,8
silvercocker..2,3
2 har tabt 1,2 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage til karini.
Tillykke til migselv..
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger hulahop. Hvis du ikke har en hulahopring, så vælg at danse hula-dans. Frit efter fantasien.
Jeg vil gribe min ring foran fjernsynet 40 min i dag. Jeg plejer at bruge den 30 min - men jeg har slet ikke rørt mig i dag, så jeg gir den 10 min extra.
Tab og vind med samme sind - Alinea.