Tillykke til migselv :-) Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger igen gåture. Jeg skal på ferie fredag - 2 uger i Luxor i Ægypten i en lokal landsby. Så fødderne bliver det eneste jeg kan motionere. Og vægten bliver hjemme.
Jeg kan godt lave regnskabet om søndagen - når vi ikke er flere kan jeg bare lave det i hånden uden regneark. Men jeg er ikke selv med i konkurrencen. X fingre for at Luxor ikke er så farlig som Berlin.
Alinea.....-0,8
kamsch..-0,7
emmi.......1,4
2 har tabt 1,5 kg. Vi er 3 ialt.
Tillykke til migselv :-)
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger igen gåture. Jeg skal på ferie fredag - 2 uger i Luxor i Ægypten i en lokal landsby. Så fødderne bliver det eneste jeg kan motionere. Og vægten bliver hjemme.
Jeg kan godt lave regnskabet om søndagen - når vi ikke er flere kan jeg bare lave det i hånden uden regneark. Men jeg er ikke selv med i konkurrencen. X fingre for at Luxor ikke er så farlig som Berlin.
Tab og vind med samme sind - Alinea.