2 har tabt 2,5 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen tilbage til kamsch.
Tillykke til migselv - Alinea. .
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg får selv gået alt for lidt. Så jeg vælger at vi skal gå tur i det forhåbentligt gode eftersommervejr. Jeg må tilbage til mine gode gå-vaner fra begyndelsen af corona-hjemsendelsen - hvor jeg faktisk tabte mig ret pænt. Alene er jeg bedre til at gå end cykle. Denne uges tab var vist bare feriekiloet der slap igen - det holder jo ikke hvis jeg var sidder på min flade rø…… og ikke bevæger mig.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea...........-1,3
emmi............-1,2
silvercocker..0,2
Odin3.............0,2
2 har tabt 2,5 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen tilbage til kamsch.
Tillykke til migselv - Alinea. .
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg får selv gået alt for lidt. Så jeg vælger at vi skal gå tur i det forhåbentligt gode eftersommervejr. Jeg må tilbage til mine gode gå-vaner fra begyndelsen af corona-hjemsendelsen - hvor jeg faktisk tabte mig ret pænt. Alene er jeg bedre til at gå end cykle. Denne uges tab var vist bare feriekiloet der slap igen - det holder jo ikke hvis jeg var sidder på min flade rø…… og ikke bevæger mig.
Tab og vind med samme sind - Alinea.