3 har tabt 1,5 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen tilbage til Spacy og Odin3.
Tillykke IGEN til silvercocker. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Min motivation og realiteten har ikke helt matchet. Har spist for meget selvom kalorietællingen ikke gav plads til det. Det hævnede sig. NU er der kun 2 uger tilbage til at komme i cykelbukserne. Det er en sølle trøst at jeg var lidt større sidst sommer 🤨.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
1 år23. juli 2023 kl. 19:03
silvercocker
#2 af silvercocker
Brug op til 15 min på udstrækninger, det føles så rart bagefter.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
silvercocker..-0,8
emmi...............-0,6
Alinea..............-0,1
3 har tabt 1,5 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen tilbage til Spacy og Odin3.
Tillykke IGEN til silvercocker.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Min motivation og realiteten har ikke helt matchet. Har spist for meget selvom kalorietællingen ikke gav plads til det. Det hævnede sig. NU er der kun 2 uger tilbage til at komme i cykelbukserne. Det er en sølle trøst at jeg var lidt større sidst sommer 🤨.
Tab og vind med samme sind - Alinea.