Tillykke til migselv - Alinea Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg er så glad for at endelig føltes det helt som det plejer at cykle en tur. Ellers er mit hoved stadig ikke helt normalt efter mit fald i december (og hjernerystelse og ødelagt synsnerve). Men i dag tænkte jeg ikke på at noget var anderledes da jeg cyklede med gemalen. Ret heldigt - jeg skal på cykelferie med en veninde om en måned.
SÅ - cykl en tur - hvis du har en cykel - ellers gå. Og nyd at det forhåbentigt også er sommer næste uge.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea...........-0,5
emmi............-0,4
Spacy............-0,3
Odin3...........-0,2
Calendula.....0,0
silvercocker..1,3
4 har tabt 1,4 kg. Vi er 6 ialt.
Tillykke til migselv - Alinea
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg er så glad for at endelig føltes det helt som det plejer at cykle en tur. Ellers er mit hoved stadig ikke helt normalt efter mit fald i december (og hjernerystelse og ødelagt synsnerve). Men i dag tænkte jeg ikke på at noget var anderledes da jeg cyklede med gemalen. Ret heldigt - jeg skal på cykelferie med en veninde om en måned.
SÅ - cykl en tur - hvis du har en cykel - ellers gå. Og nyd at det forhåbentigt også er sommer næste uge.
Tab og vind med samme sind - Alinea.