EEN har tabt 0,7 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen til soffekb.
Tillykke silvercocker . Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der længes efter at være mig selv igen. Nu har jeg en tid til svimmelhedsundersøgelse hos ørelægen d. 31. Håber han kan komme med en løsning - jeg har det hele tiden som om jeg har drukket 2.5 glas god rødvin. Det må være derfor jeg ikke taber mig????
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
silvercocker er UGENS TABER uge 11
silvercocker..-0,7
Lysgaard..........0,3
emmi................0,4
Alinea...............0,6
EEN har tabt 0,7 kg. Vi er 5 ialt. Velkommen til soffekb.
Tillykke silvercocker . Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der længes efter at være mig selv igen. Nu har jeg en tid til svimmelhedsundersøgelse hos ørelægen d. 31. Håber han kan komme med en løsning - jeg har det hele tiden som om jeg har drukket 2.5 glas god rødvin. Det må være derfor jeg ikke taber mig????