3 har tabt 1,9 kg. Vi er 5 ialt. Jeg håber jeg er stærkt tilbage fra næste uge.
Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der har siddet ned siden jeg faldt lillejuleaften. Jeg fik ikke lige vejet mig i morges, men prøver at tage mod til mig i morgen. Jeg gruer. Og håber at jeg snart er fit for …. i det mindste gåture. Jeg har været svimmel efter hjernerystelse - og har ikke haft mod på motion. Men nu bliver det jo forår - og jeg trænger voldsomt til frisk luft.
emmi -0,9
Odin3 -0,5
silvercocker -0,5
moseblomsten 0,0
3 har tabt 1,9 kg. Vi er 5 ialt. Jeg håber jeg er stærkt tilbage fra næste uge.
Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der har siddet ned siden jeg faldt lillejuleaften. Jeg fik ikke lige vejet mig i morges, men prøver at tage mod til mig i morgen. Jeg gruer. Og håber at jeg snart er fit for …. i det mindste gåture. Jeg har været svimmel efter hjernerystelse - og har ikke haft mod på motion. Men nu bliver det jo forår - og jeg trænger voldsomt til frisk luft.