Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Tab og vind med samme sind - Alinea. Der har 3 rigtige arbejdsdage tilbage. Og så to til afskedsreception og oprydning. Tømte mit skab med sportstøj i fredags. Det føles supermærkeligt - efter 15 år 😯 Men jeg glæder mig til tid til MIG - til Fitness World, svømmehallen og gåture i Rude Skov og Dumpedalen. Friluftsløb tør jeg nok ikke mere. Og skeen skal over i den anden hånd - lige nu har jeg kun eet par bukser jeg kan være i.
2 år11. december 2022 kl. 21:07
emmi
#2 af emmi
Vi skal øve gode dybe vejrtrækninger i den stressede juletid🎄
Vi skal øve gode dybe vejrtrækninger i den stressede juletid🎄
emmi......-1,4
Alinea.......0,4
Odin3.......0,8
1 har tabt 1,4 kg. Vi er 3 i alt.
Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der har 3 rigtige arbejdsdage tilbage. Og så to til afskedsreception og oprydning. Tømte mit skab med sportstøj i fredags. Det føles supermærkeligt - efter 15 år 😯
Men jeg glæder mig til tid til MIG - til Fitness World, svømmehallen og gåture i Rude Skov og Dumpedalen. Friluftsløb tør jeg nok ikke mere. Og skeen skal over i den anden hånd - lige nu har jeg kun eet par bukser jeg kan være i.