UGENS TABER uge 44

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 44

Calendula er UGENS TABER uge 44

Calendula...........-0,4
Alinea..................-0,2
silvercocker.......-0,2
moseblomsten..0,4
Odin3....................0,4
emmi.....................0,5

3 har tabt 0,8 kg. Vi er 6 i alt.

Tillykke Calendula. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der ikke lige ved hvad der skete. Jeg har haft en uge med flere overspisninger - og alligevel tabt 200 g. Det beviser vel bare at min vægt ikke er helt troværdig.
Jeg er ved at forberede mig mentalt på at blive pensionist d. 16.12. Jeg forestiller mig at så skal den have hele armen med kalorietælling og motion. (Man har vel lov til at være optimist 🥰)
Jeg havde glemt at November var begyndt - men nu er der en ny månedens udfordring i MapMy - jeg håber I vil være med. Jeg har ikke selv fået tracket nogetsomhelst i Oktober - surt nok.
www.madital.dk/debat/motion/traad.php?id=59340
2 år6. november 2022 kl. 19:15
Jamen altså, det havde jeg ikke lige set. I denne uge skal vi slappe af. Find jeres 3-4 yndlingssange og lyt til dem 15 min. - uden at lave andet. Det er dog ikke forbudt med et par dansetrin.
2 år9. november 2022 kl. 05:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });