UGENS TABER uge 42

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 42

Moseblomsten er UGENS TABER uge 42

moseblomsten..-2,1
emmi.....................-1,7
Alinea......................0,1
Calendula..............0,3
silvercocker..........1,0

2 har tabt 3,8 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage til Odin.

Tillykke Moseblomst. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der har fået motivationen tilbage. NU skal det være! Jeg kan kun være i eet par bukser og så ofte jeg spilder er det altså for lidt. Og det er da for dumt at købe nye. For øvrigt er jeg lettet over at en rund fødselsdag og en middag ude ikke har sat sig værre spor.
2 år23. oktober 2022 kl. 21:20
Ejj - jeg sprang over sidst.. så emmi er vinderen ☺
jeg hjælper en med at flytte ting - og det giver motion - men tager desværre mere end 15 min.
2 år23. oktober 2022 kl. 22:12
Lad os dele sejren☺️
Inden du går i seng om aftenen, tænker du på, hvilke gode ting du har oplevet idag..
2 år23. oktober 2022 kl. 23:11
Tak for delingen - jeg lader dig tage den..
- Jeg tror faktisk jeg har haft så mange dejlige oplevelser i dag, at det har taget mere en 15 minutter at tænke dem igennem.. så fedt lige at prøve dette..
2 år24. oktober 2022 kl. 21:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });