UGENS TABER uge 32
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Nemiu
Jamen mange tak 😊
Så synes jeg ugens udfordring skal være en gåture eller cykeltur, men hvor vi sørger for ikke at blive forpustet (men gerne varme/svedige).
Når man træner ved denne intensitet, så sættes forbrændningen af stresshormonerne op (og reduceres derved i kroppen).
Rigtig god fornøjelse ✨
Så synes jeg ugens udfordring skal være en gåture eller cykeltur, men hvor vi sørger for ikke at blive forpustet (men gerne varme/svedige).
Når man træner ved denne intensitet, så sættes forbrændningen af stresshormonerne op (og reduceres derved i kroppen).
Rigtig god fornøjelse ✨
2 år15. august 2022 kl. 16:27
moseblomsten (slettet)
Tak Nemiu - tilykke :-)
Men jeg har problemet med, at for meget varme (=over 22 grader) giver stresshormoner ved nogle (bl.a. mig) - heldigvis ikke mange har dette problem.. Det har noget at gøre med gener.. men man skal lige selv være opmærksom på det - og i hvert fald have en masse vand med, til at hælde over hovedet.. (så kan jeg godt klare en gå-tur på 5 km tidligt om morgenen, eller sent på aftenen..
2 år15. august 2022 kl. 19:11
Nemiu
Ja så kan jeg godt se, at denne hedebølge kan volde dig nogle problemer. Jeg selv tager ofte til stranden og svømmer og bliver kølet af, efter en varm dag på arbejde (der kan man også holde en intensitet under forpustelses-grænsen).
-Og også masser at drikke her i varmen!
-Og også masser at drikke her i varmen!
2 år16. august 2022 kl. 19:20
moseblomsten (slettet)
:-) Ja, jeg glæder mig til, at jeg får tid til at tage til stranden..
- vi har sovet med vinduer og døre åbne de sidste nætter - så har der "kun" været 25 grader i huset
- vi har sovet med vinduer og døre åbne de sidste nætter - så har der "kun" været 25 grader i huset
2 år17. august 2022 kl. 19:24
Nemiu er IGEN UGENS TABER uge 32
Nemiu................-0,5
Calendula...........0,2
emmi....................0,3
Alinea...................0,4
moseblomsten..0,6
silvercocker........1,7
1 har tabt 0,5 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage til karini.
Tillykke Nemiu. Du har atter vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Og dejligt at du holder fanen højt for os alle.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der IKKE nåede ned i cykelshortsene. ØV. Plan-b er løbebukserne - de er elastiske. Næste uge ser det sikkert værre ud - jeg skal på el-cykel-ferie med en veninde 5 dage. De plejer at sætte sig på sidebenene.