UGENS TABER uge 31
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Nemiu
Tak 😊
Og også tillykke til alle andre, der har påbegyndt rejsen mod en sundere tilværelse. En hver rejse starter med det første skridt, og i små dele synes vejen ikke så lang.
Min udfordring i denne uge er selvstyrkende affirmationer (små sætninger der træner hjernen i at tænke positivt).
Det kunne være:
-Jeg fortjener de gode ting, der sker i mit liv.
-Jeg kan gøre, hvad jeg sætter mig for.
-Jeg elsker og er elsket.
Man kan også lave din egen sætning.
Sig eller tænk sætningen så ofte du har lyst, eller lav en rutine f.eks. om morgenen eller inden du går i seng.
Man kan læse mere om affirmationer her:
woman.dk
Og også tillykke til alle andre, der har påbegyndt rejsen mod en sundere tilværelse. En hver rejse starter med det første skridt, og i små dele synes vejen ikke så lang.
Min udfordring i denne uge er selvstyrkende affirmationer (små sætninger der træner hjernen i at tænke positivt).
Det kunne være:
-Jeg fortjener de gode ting, der sker i mit liv.
-Jeg kan gøre, hvad jeg sætter mig for.
-Jeg elsker og er elsket.
Man kan også lave din egen sætning.
Sig eller tænk sætningen så ofte du har lyst, eller lav en rutine f.eks. om morgenen eller inden du går i seng.
Man kan læse mere om affirmationer her:
woman.dk
2 år8. august 2022 kl. 08:18
moseblomsten (slettet)
God ide 👌
2 år8. august 2022 kl. 17:37
Nemiu er UGENS TABER uge 31
Nemiu...................-2,8
moseblomsten..-1,3
Calendula............-0,1
silvercocker..........0,1
3 har tabt 4,2 kg. Vi er 5 i alt. Velkommen tilbage til emmi.
Tillykke Nemiu. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der ikke var i nærheden af min vægt i weekenden. Og det var nok godt det samme. Har været en uge på ferie - og selvom det gav 100 km på elcyklen, er jeg bange for at det også satte sig på sidebenene. Og jeg skal igen i cykelbukserne næste mandag. De kunne ikke lukkes i morges - så det bliver en uge med spægelse!!!!!