1 har tabt 0,4 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen til selmal.
Tillykke Strik81. Du har igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der synes det er dybt uretfærdigt. Jeg har været så GOD hele ugen. Indtil efter vejningen.
Det var nu ikke tallet, der fik mig i kløerne på 3 ruller center chokolade og en rulle (grov)kiks med chokolade. Jeg var rigtig ked af det, efter at have besøgt min syge veninde, der er kommet på plejehjem - og havde glemt at tage mad med. Og så kom jeg til at gå amok i Netto og spise det hele på vejen hjem. ØVØVØV. Nå, nu kan det da kun gå fremad.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Strik81 er UGENS TABER uge 14
Strik81................-0,4
moseblomsten..0,3
emmi....................0,4
Alinea...................0,5
silvercocker........0,6
1 har tabt 0,4 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen til selmal.
Tillykke Strik81. Du har igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der synes det er dybt uretfærdigt. Jeg har været så GOD hele ugen. Indtil efter vejningen.
Det var nu ikke tallet, der fik mig i kløerne på 3 ruller center chokolade og en rulle (grov)kiks med chokolade. Jeg var rigtig ked af det, efter at have besøgt min syge veninde, der er kommet på plejehjem - og havde glemt at tage mad med. Og så kom jeg til at gå amok i Netto og spise det hele på vejen hjem. ØVØVØV. Nå, nu kan det da kun gå fremad.