UGENS TABER uge 05

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 05
Silvercocker er UGENS TABER uge 05

silvercocker..-0,8
Alinea.............-0,2
karini...............-0,1
emmi...............-0,1
Strik81..............0,0

4 har tabt 1,2 kg. Vi er 5 i alt. Pyha - ingen “vindere”.

Tillykke silvercocker. Håber du snart bliver rask igen.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der vist er kommet over mine overspisningsanfald.

Der blev svigtet af maleren i mandags - og har stadig ikke hørt hvornår han er rask igen. Så det bliver tihvertifald ikke i morgen han kommer. Jeg får en rolig nat 😏.
Håber så heller ikke han kommer tirsdag - der har jeg aftalt med mine to gode kollegaer at ses PÅ KONTORET - efter at have været hjemme 6 uger. Mest for hyggens skyld - jeg supporter online, og det kan jeg lige så godt gøre hjemme.
3 år6. februar 2022 kl. 21:14
Jeg har ingen luft så for...
Jeg har ingen luft, så for mig bliver det 15 min af flere omgange med åndedrætsøvelser for at forsøge at få mere gennemtræk i næsen. teknikken er at presse på den ene næsefløj mens du ånder ud, og den anden mens du ånder ind, og så skifte ved næste åndedrag. det kommer fra yoga, og er bl.a. godt til hovedpine, men også til at finde ro, eller som jeg skal bruge lige nu, åbne luftvejene.
3 år6. februar 2022 kl. 23:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...