Det var da utoligt at vinde med 0.
Mon ikke bare vi skulle gå en tur mens vi tænker på hvor godt det er for vores krop at bevæge den.
Hvis man ikke får så meget motion er en tur på 15 minutter jo en stor forbedring.
UGENS TABER uge 04
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+karini
Udfordring
3 år30. januar 2022 kl. 23:58
karini..............0,0
emmi..............0,4
silvercocker..0,6
Alinea.............0,6
Strik81............0,7
0 har tabt 0 kg. Vi er 5 i alt. Det kan jeg ikke huske før - at der INGEN tabere er.
Tillykke karini. Du har klaret dig bedst - eftersom du er i NUL.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der atter har haft en uge med vild overspisning. Sådan nogen anfald hvor der ikke er prop i. Ingen mæthed eller nok-er-nok. Selvom jeg holdt pauser - for liiige at se - så fortsatte jeg.
Jeg er stresset over, at min forsikring valgte at ville lave mit vandskadede loft NU (og ikke først når jeg bliver pensionist til november). Måske skulle jeg ha stået fast og sagt at jeg ville vente.
Der var tømrer mandag-tirsdag, og maler kommer i morgen. Så køkken og den halve stue skulle gøres klar til at ku dækkes over. Tømreren dryssede kun - så der var dækningen ikke så slem. Men loftsmaling forestiller jeg mig kan stænke. Pyha - og så åd jeg. ØVØVØV.