#2 af silvercocker
UGENS TABER uge 50
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+silvercocker
Stil jer i en solstråle udenfor i 15 min så I kan få ladt op af god solenergi. Jeg skal hive mig selv i ørene for at komme ud, jeg ved jo jeg har godt af at komme ud men det er svært at krydse dørtærsklen. Det bliver lettere når der er nogen der gør det samtidig med mig.
3 år20. december 2021 kl. 08:00
Silvercocker er UGENS TABER uge 50
silvercocker..-1,4
Alinea.............-1,3
Bit.....................-0,5
emmi...............-0,2
løvetann...........0,0
kamsch.............0,8
4 har tabt 3,4 kg.
Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage til karini-
Tillykke silvercocker.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
🎄 Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der er lettet over at knæet er blevet sig selv igen. Uden håndspålæggelse af fys eller kiropraktor. Jeg kunne endda langtsomt-løbe på løbebånd 25 min i går. Og det elsker jeg - jeg er så tosset at jeg synes det er meditativt og mig-tid med en god podcast i ørene.
Glædelig jul 🎅 til alle - næste opgørelse bliver jo 2. juledag . Hold på hat og briller og NYD julemaden 🍗 Jeg plejer at købe alt i Easis - men i år har jeg besluttet at det gider jeg ikke. Rødkål og risalamande bliver uden snyd. Med NYD. Og jeg kogte klejner i går - helt efter Frk. Jensen - hendes er de eneste der dur, for dem kogte min mor.