UGENS TABER uge 48
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bit
Jamen dog! Så foreslår jeg, at ugens udfordring skal være at høre et afsnit fra podcastserien Detox din hjerne, f.eks. det, der hedder "Sådan undgår du overspisning i julen". Hør det gerne på en frisk gåtur. Afsnittene er godt nok længere end 15 min, men så kan man jo tage det over flere dage (men man bliver nemt grebet!)
3 år6. december 2021 kl. 08:02
Alinea66
Bit - rigtig god ide. En af mine favorit serier.
3 år6. december 2021 kl. 16:41
Bit
Den har i hvert fald givet meget mening for mig. Den har fået mig til at indse, at jeg bare ikke trives med madregler og forbud mod at spise det ene og det andet og det tredje. Det betyder selvfølgelig ikke, at så er alting med mad bare nemt, for jeg vil jo stadig gerne være slank. Jeg ved bare også, at det ikke kommer til at ske med nogen som helst fancy slankekur.
3 år7. december 2021 kl. 22:10
Bit er UGENS TABER uge 48
Bit...................-0,3
kamsch.........-0,1
emmi.............-0,1
silvercocker..1,0
Alinea.............1,1
3 har tilsammen tabt 0,5 kg.
Vi er 5 i alt.
Tillykke Bit
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der havde lyst til at glemme alt om ugens vægt. Jeg har haft nogle trætte dage, hvor jeg har VOLDÆDT billige brune kager og pebernødder - som jeg faktisk slet ikke bryder mig om. Hvor dumt!!!
Så min mave var en ⚽ fyldt med 💩 i morges da jeg steg på vægten. På den positive side: Nu KAN det da kun gå fremad!