#2 af Sonocaddie (slettet)
UGENS TABER uge 28
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sonocaddie (slettet)
ugens taber
Det er vist lidt uretfærdigt, at jeg vinder - jeg havde jo taget så meget på i sidste uge, så bare det, at forsvandt var godt 👀
Men, jeg håber nu, at det fortsætter 🤗
Men, jeg håber nu, at det fortsætter 🤗
3 år19. juli 2021 kl. 08:32
Sonocaddie (slettet)
Ugens udfordring
find et roligt, jævnt sted, at gå (stille vej / græsplænen el. lign) - og prøv så at gå baglæns..
- man ser jo lidt skør ud 🙄- men det giver en helt anden muskelopfattelse.. 😊
- man ser jo lidt skør ud 🙄- men det giver en helt anden muskelopfattelse.. 😊
3 år19. juli 2021 kl. 08:36
kamsch
Det er bestemt fortjent Sonocaddie🌹
Tillykke til os alle og rigtig god ferie til Alinea 🌞🇩🇰🌹
3 år19. juli 2021 kl. 09:02
Sonocaddie (slettet)
Har i prøvet?
At gå baglæns? - jeg ved, at når jeg beder manden min, om bare at cykle baglæns på motionscykel - så bliver han konfus.. men måske er det blot mænd?
Jeg oplever, at jeg bliver mere fokuseret og "vågen" - blot efter 5 minutter..
Jeg oplever, at jeg bliver mere fokuseret og "vågen" - blot efter 5 minutter..
3 år20. juli 2021 kl. 11:27
silvercocker
mit hoved kan fint finde ud af at gå baglæns - men mit hoved kan også læse skrift på hovedet og sidelæns, og andre krumspring. Hos mig er det arm/ben koordination der er udfordrende, men en ren benaktivitet uden skift i hvad de skal, er nemt. Det kan helt klart mærkes at det er andre muskler der bruges. Godt aktivitetsforslag!
3 år20. juli 2021 kl. 21:00
Sonocaddie er UGENS TABER uge 28
Sonocaddie..-1,3
kamsch...........-0,7
emmi...............-0,6
karini................-0,2
Alinea................0,5
silvercocker....1,0
4 har tabt ialt 2,8 kg. Vi er 6 i alt.
Tillykke Sonocaddie. Du er både vinder OG er kommet i en ny ti’er. Det er dobbelt tillykke.
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der lige skal have den sidste uge på arbejdet overstået. Derefter er der FERIE i 3 uger. Glæder mig helt vildt: 2 uger hjemme med dagture og sidste uge på Danhostel i Sønderborg med en veninde og vores el-cykler. X fingre for godt vejr. Plan B er at bruge bilen...