#2 af Sonocaddie (slettet)
UGENS TABER uge 25
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sonocaddie (slettet)
Superglad...
Nu er der jo et år til næste flyvning - men er sikker på det slanker ;-)
Jeg tror igen det skal være - ud på græsset.. måske med musik (IKKE Soundboxniveau) og mavebøjninger og lidt planke (måske).. om ikke andet, føles det godt, at have gjort lidt for mavedelen ;-) (selvom jeg ikke selv kan se det)
Jeg tror igen det skal være - ud på græsset.. måske med musik (IKKE Soundboxniveau) og mavebøjninger og lidt planke (måske).. om ikke andet, føles det godt, at have gjort lidt for mavedelen ;-) (selvom jeg ikke selv kan se det)
3 år28. juni 2021 kl. 09:27
Sonocaddie er UGENS TABER uge 25
Sonocaddie..-0,7
Rask.................-0,3
emmi...............-0,2
kamsch...........-0,2
karini...............-0,1
Alinea...............0,5
5 har tabt ialt 1,5 kg. Vi er 6 i alt. Jeg beklager at jeg ødelagte det gode tab 😢 Sct. Hans hævnede sig - jeg havde åbenbart ikke nok fat i kosten.
Tillykke Sonocaddie. Og velkommen tilbage fra Bloksbjerg. Det må hermed være bevist at flyvning-på-kost slanker
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Husk der er en MapMy…. udfordring hver måned.
Jeg har lige oprettet en ny til Juli. De, der var med i Juni bliver inviteret af mig. Ellers skriv til ern@mail.dk - så inviterer jeg dig. Man kan desværre ikke deltage i udfordringen på anden måde. Jeg savner Endomondo.
JULI udfordring i MapMy.... : https://www.madital.dk/debat/motion/traad.php?id=59136