#2 af Sonocaddie (slettet)
UGENS TABER uge 21
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sonocaddie (slettet)
108,1
glemte, fordi jeg blev så skuffet.. kommer ind i kampen i næste uge.. forhåbentligt..
3 år30. maj 2021 kl. 22:29
Sonocaddie (slettet)
108,1
glemte, fordi jeg blev så skuffet.. kommer ind i kampen i næste uge.. forhåbentligt..
3 år30. maj 2021 kl. 22:29
silvercocker
Ud og sving kosten på terrassen og fliserne - god motion for muskelkorsettet og så er terrassen klar til at du kan sidde eller ligge ude i det gode vejr.
3 år31. maj 2021 kl. 11:17
silvercocker..-0,9
kamsch..........-0,7
Rask................-0,6
Alinea.............-0,5
emmi................0,5
4 har tabt ialt 2,7 kg. Vi er 5 i alt.
Tillykke silvercocker. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Og det er så velfortjent - du kæmper virkeligt bravt.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der omsider kom UD og løbe. Eller løbe og gå. Jeg har vedtaget at det hedder løb når det foregår i løbesko 🏃♀️ . I det mest perfekte vejr: sol, ingen vind, ikke for varmt. Så nu overvejer jeg IGEN om jeg skal sætte FitnessWorld på pause???? Holder løbevejret resten af sommeren - eller vil jeg stadig elske trædemøllen?
Husk der er en MapMy…. udfordring hver måned. Kig under motion. Jo flere vi er, jo sjovere https://www.madital.dk/debat/motion/traad.php?id=59124 Jeg har lige oprettet en ny.