UGENS TABER uge 18

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 18

løvetann er UGENS TABER uge 18

løvetann -0,6
Rask -0,4
karini 0
Sonocaddie 0
Alinea 0,2
emmi 0,6
silvercocker 0,9

2 har tabt ialt 1 kg. Vi er 8 i alt.
Velkommen til kamsch. Jeg lukker aldrig regnskabet før søndag kl. 12 - ofte først kl. 19. Så du vælger selv dit vejetidspunkt - for din egen skyld det samme hver uge. Selv vejer jeg mig lørdag morgen.

Tillykke løvetann. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der nyder foråret - og glæder mig over at Fitness World er genåbnet. Med coronapas - så jeg er foreløbigt blevet pillet i næsen to gange. Glæder mig over at jeg får mit andet stik næste søndag morgen. Så er det slut med næsepilleri.

Husk der er en MapMy…. udfordring hver måned. Kig under motion madital.dk
3 år9. maj 2021 kl. 21:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });