UGENS TABER uge 14

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 14

Rask er UGENS TABER uge 14

Rask................-0,8
silvercocker..-0,4
Alinea.............-0,3
karini...............-0,1
emmi................0,0
calendula........0,4

4 har tabt 1,6 kg. Vi er 6 i alt.

Tillykke Rask . Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der har haft nogle dage med overspisning. Aner ikke hvor det kom fra. Men jeg led af et stort hul i maven om aftenen og gik på jagt i skabene.
Jeg er lettet over, at det ikke mystisk nok ikke fik følger. Men det føles som de 4 kg jeg stadig gerne vil tabe er milevidt væk. Meget længere end de første 4 kg jeg tabte 😰 Jeg ville ønske jeg kunne gå i hi og først vågne når de var væk.
Og I skal vide, at det er ugens taber der holder mig til vægten. Hvis ikke det ville være FOR pinligt at lave regnskabet uden selv at melde ind, var jeg hoppet fra de sidste uger. Tak for jer ❤️
3 år11. april 2021 kl. 19:10
Ugens udfordring
Sæt noget god musik, på og dans rundt.
God taber uge til slle
3 år12. april 2021 kl. 08:10
96 kg
3 år12. april 2021 kl. 10:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });