#2 af løvetann
UGENS TABER uge 11
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+løvetann
Wow, det kommer lidt bag på mig, har haft en træls weekend med dårlig humør og absolut ingen energi, så det er faktisk temmelig motiverende at se at det egentlig gik ganske OK siste uge (vægtmæssigt i hvert fald), så nu fik jeg pludselig lyst til at komme op på hesten igen og gøre noget godt for mig selv. Så tænker næste uges udfordring blir 15 min hvor du gør noget hver dag som giver dig glæde og energi, læs en bog, gå en tur, tag et karbad, gå i fitness, du ved bedst selv hvad der funker. Men prøv at nyd det alt du kan, ikke bare gør det på autopilot, men træk vejret helt ned i maven og mærk efter.. Sådan lidt mindfulness :)
3 år22. marts 2021 kl. 14:54
Løvetann er UGENS TABER uge 11
løvetann..-0,3
Alinea.......-0,1
emmi..........0,2
calendula..0,2
Rask............2,6
2 har tilsammen tabt 0,4 kg. Vi er 5 i alt.
Tillykke Løvetann. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og Rask - en af vægtene må være sygelig. Det er helt sikkert. Lidt øv - at det er til den side.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der glæder sig over at vi har passeret jævndøgn, og der føles mere og mere forårsagtigt ude.