3 har tilsammen tabt 0,7 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage til biologi c.
Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der BÅDE var ude til frokost og middag i fredags. Så det er et under at jeg ikke har taget på. Det var helt fantastisk at møde en god veninde jeg ikke har set alt for længe. Jeg glæder mig til at det igen bliver muligt at træne inden døre - mine knæ synes ikke det vil være en god ide at løbe ude i kulden.
3 år14. marts 2021 kl. 19:06
emmi
#2 af emmi
Tak
Gå en tur, lytte til fuglenes forårssang og se efter forårsblomster:)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Emmi er UGENS TABER uge 10
emmi….....-0,5
Alinea…....-0,1
løvetann...-0,1
Rask……......0,0
calendula..0,4
3 har tilsammen tabt 0,7 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage til biologi c.
Tillykke emmi. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der BÅDE var ude til frokost og middag i fredags. Så det er et under at jeg ikke har taget på. Det var helt fantastisk at møde en god veninde jeg ikke har set alt for længe. Jeg glæder mig til at det igen bliver muligt at træne inden døre - mine knæ synes ikke det vil være en god ide at løbe ude i kulden.