Tillykke Rask. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Velkommen tilbage til biologi c og emmi.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der igen har nydt søndags-solen på en tur i Rude Skov. Rent mudder flere steder - godt mine Gor-tex vandresko 👞👞 kan pudses under vandhanen.
3 år21. februar 2021 kl. 19:22
Strik81
#2 af Strik81
Ugens udfordring
Når du rejser dig op og går rundt der hjemme, så gå en omvej så du får gået nogle flere skridt.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Rask er UGENS TABER uge 7
2 har tilsammen tabt 2,6 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage biologi c og emmi.
Rask..........-0,8
løvetann..-0,3
calendula..0,4
Alinea.........1,0
Viros............2,9
Tillykke Rask. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Velkommen tilbage til biologi c og emmi.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der igen har nydt søndags-solen på en tur i Rude Skov. Rent mudder flere steder - godt mine Gor-tex vandresko 👞👞 kan pudses under vandhanen.