6 har tilsammen tabt 3,3 kg. Vi er 9 i alt. Velkommen tilbage Viros.
Tillykke biologi c. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der glæder sig over at sneen lyser op. Solen var dejlig - desværre måtte jeg blive ved computeren hele dagen 🙁
Tak til alle der ville lege med mig i MapMyOsv i januar. Tillykke til alle - men selvfølgelig især til de 3 der slog mig 🚶♀️ 🏃♀️ (jeg mangler en hula-hop smily). Vi har plads til en masse flere i februar 🤸. Det ser ud til at jeg skal invitere mine venner - de kan ikke finde udfordringen selv. Jeg har inviteret dem, der var med i januar. Men bliv ven med Elin Rand Nielsen - og skriv til mig at du vil med i madital udfordringen. Så tilføjer jeg dig.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Biologi c er UGENS TABER uge 4
biologi c....-1,1
Rask............-1,0
jomahol.....-0,5
Alinea.........-0,4
calendula..-0,2
løvetann.....-0,1
emmi.............0,1
Haul...............0,1
6 har tilsammen tabt 3,3 kg. Vi er 9 i alt. Velkommen tilbage Viros.
Tillykke biologi c. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der glæder sig over at sneen lyser op. Solen var dejlig - desværre måtte jeg blive ved computeren hele dagen 🙁
Tak til alle der ville lege med mig i MapMyOsv i januar. Tillykke til alle - men selvfølgelig især til de 3 der slog mig 🚶♀️ 🏃♀️ (jeg mangler en hula-hop smily).
Vi har plads til en masse flere i februar 🤸. Det ser ud til at jeg skal invitere mine venner - de kan ikke finde udfordringen selv. Jeg har inviteret dem, der var med i januar. Men bliv ven med Elin Rand Nielsen - og skriv til mig at du vil med i madital udfordringen. Så tilføjer jeg dig.