2 har tabt 0,8 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage igen calendula.
Tillykke Viros. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der NU har fået afløb for min overspisning. Håber jeg. Nu skal skeen igen i den anden hånd. Julen må være slut nu!
Endomondo er jo lukket - månedens udfordring går over til MapMyRun. Bliv ven med Elin Rand Nielsen - og jeg kan invitere dig til månedens udfordring. Det lader til at man kun kan udfordre sine venner (men du må meget gerne belære mig om andet)
4 år3. januar 2021 kl. 21:12
Viros
#2 af Viros
Ugens udfordring Leg som et barn...
Ugens udfordring: Leg som et barn. Hop hink eller gå baglæns ned af trapperne.
Viros...-0,7
karini..-0,1
emmi...0,1
Rask.....1,4
Alinea..1,6
2 har tabt 0,8 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage igen calendula.
Tillykke Viros. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der NU har fået afløb for min overspisning. Håber jeg. Nu skal skeen igen i den anden hånd. Julen må være slut nu!
Endomondo er jo lukket - månedens udfordring går over til MapMyRun. Bliv ven med Elin Rand Nielsen - og jeg kan invitere dig til månedens udfordring. Det lader til at man kun kan udfordre sine venner (men du må meget gerne belære mig om andet)