Tillykke igen mig selv 😘. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger dans 💃🏻. Min dans er med min tunge hulahop-ring, men dans uden gælder også. Jeg prøver at bruge den 30 min hver dag foran fjernsynet. Hvis ikke der er anden underholdning, går det godt sammen med at streame Father Brown eller Mord med Miss Fisher fra dr.dk. Jeg har en svaghed for hygge-krimier.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der heldigvis har genfundet motivationen.
Jeg har ikke nået at se må motions-app’s til erstatning for Endomondo. Foreløbigt virker den jo. Men jeg se hvad jeg synes er bedst (og gerne gratis). Den skal jo kunne klare både, gang, løb og dans.
4 år8. november 2020 kl. 16:53
Loulou87
#2 af Loulou87
Tillykke, Alinea! Dejligt at motivationen har fundet dig igen :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea er UGENS TABER uge 45
Alinea............-1,4
Loulou...........-0,4
emmi.............-0,3
Rask...............-0,3
karini.............-0,1
calendula......0,0
silvercocker..0,4
scwicky...........0,9
5 har tabt 2,5 kg. Vi er 8 i alt.
Tillykke igen mig selv 😘. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg vælger dans 💃🏻. Min dans er med min tunge hulahop-ring, men dans uden gælder også. Jeg prøver at bruge den 30 min hver dag foran fjernsynet. Hvis ikke der er anden underholdning, går det godt sammen med at streame Father Brown eller Mord med Miss Fisher fra dr.dk. Jeg har en svaghed for hygge-krimier.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der heldigvis har genfundet motivationen.
Jeg har ikke nået at se må motions-app’s til erstatning for Endomondo. Foreløbigt virker den jo. Men jeg se hvad jeg synes er bedst (og gerne gratis). Den skal jo kunne klare både, gang, løb og dans.