#2 af silvercocker
UGENS TABER uge 43
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+silvercocker
oh wow. Det havde jeg ikke lige forventet. Jeg har ligget på langs med migræne og hold i nakken, og uanset hvor mange varme omslag, påførsel af voltaren, og udførsel af nakkestræk, så kunne det ikke holde anfaldet tilbage. Men jeg har det bedre nu, og er klar til endnu en omgang 15 min nakke-skulder udstrækning. Husk, kære hjemmearbejdende, at komme ud af arbejdsstillingen, sving armene og bøj ryggen. At være for stillesiddende for længe var med til at min migræne voksede sig så voldsom som den gjorde, og det ville jeg gerne have været foruden.
4 år27. oktober 2020 kl. 11:16
Silvercocker er UGENS TABER uge 43
silvercocker..-0,3
calendula......-0,2
emmi..............-0,1
Alinea..............0,0
løvetann..........0,2
scwicky............0,4
3 har tabt 0,6 kg. Vi er 8 i alt. Velkommen tilbage til karini og Rask
Tillykke silvercocker. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der lige nu glæder sig over at holde skansen. Men jeg skal altså gerne liiiiige lidt længere ned - helt ned i læderbukserne der lokker. Gerne inden jul og nytår. Selvom nytårsfesten lige er blevet aflyst 😭 Det plejer ellers at være årets bedste sammenkomst hos nogle venner med udsigt til Tivolis fyrværkeri.