Tillykke Rask. Du har IGEN vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der glæder sig over at vægten gik ned igen - fødselsdagen har sikkert fået den opad igen. Men nu har jeg jo lige en uge til at rette op på miseren. Mål for det nye år: Til stadighed at holde vægtens tal under alderen. Jeg blev 69. Det føles lidt mærkeligt - da jeg var ung var 69 noget med sex 🤣 og som alder helt utænkeligt. Indtil jeg mødte min salig husbond. Han var 69 da vi forelskede os - og jeg var 29. Vi fik næsten 20 dejlige år sammen. Jeg savner ham stadig.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Rask er IGEN UGENS TABER uge 40
Rask................-0,9
Alinea............ -0,5
Loulou...........-0,4
calendula......-0,3
silvercocker..-0,1
karini................0,0
jomahol...........0,7
emmi................0,7
5 har tabt 2,2kg. Vi er 8 i alt.
Tillykke Rask. Du har IGEN vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der glæder sig over at vægten gik ned igen - fødselsdagen har sikkert fået den opad igen. Men nu har jeg jo lige en uge til at rette op på miseren.
Mål for det nye år: Til stadighed at holde vægtens tal under alderen. Jeg blev 69.
Det føles lidt mærkeligt - da jeg var ung var 69 noget med sex 🤣 og som alder helt utænkeligt. Indtil jeg mødte min salig husbond.
Han var 69 da vi forelskede os - og jeg var 29. Vi fik næsten 20 dejlige år sammen. Jeg savner ham stadig.