Tillykke Biologi c - igen 😊. Du har atter vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der svømmede 20 baner i går - for første gang i næsten 2 år. Jeg kan ikke huske, at jeg plejer at få SÅ ømme overarme. Måske er det et bevis på at stavgang er godt for vinkeflæsket? Jeg har ikke brugt mine stave, siden jeg blev sendt hjem. I skoven har jeg gået med kjæresten - og stavene er ikke sociale. Og stien i Dumpedalen til Vaserne - som jeg er blevet rigtig glad for - er for hård til stave.
4 år21. juni 2020 kl. 15:07
biologi c
#2 af biologi c
Find dit badetøj frem
Der er vist færrest på stranden om morgenen eller om aftenen.
biologi c......-0,6
Alinea...........-0,4
Reina............-0,4
emmi............-0,3
silvercocker..0,0
Loulou............0,0
karini...............0,0
Nikomath......0,6
4 har tilsammen tabt 1,7 kg. Vi er 8 i alt.
Tillykke Biologi c - igen 😊. Du har atter vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der svømmede 20 baner i går - for første gang i næsten 2 år. Jeg kan ikke huske, at jeg plejer at få SÅ ømme overarme. Måske er det et bevis på at stavgang er godt for vinkeflæsket?
Jeg har ikke brugt mine stave, siden jeg blev sendt hjem. I skoven har jeg gået med kjæresten - og stavene er ikke sociale. Og stien i Dumpedalen til Vaserne - som jeg er blevet rigtig glad for - er for hård til stave.