UGENS TABER uge 23

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 23
Loulou er UGENS TABER uge 23

Loulou............-0,7
Alinea.............-0,5
silvercocker..-0,5
løvetann........-0,5
karini...............-0,5
biologi c.........-0,1
emmi.................0,0
Reina.................0,0

6 har tilsammen tabt 2,8 kg. Vi er 9 i alt.

OG DER ER INGEN VINDERE - INGEN HAR TAGET PÅ. DET ER SÅ SJÆLDENT DET SKER. DET ER EN DEJLIG UGE. TILLYKKE TIL OS ALLE.

Velkommen tilbage til Calendula.

Tillykke Loulou. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der med glæde hilste et 6-tal velkommen tilbage. Nu håber jeg det holder denne gang. Jeg er kommet ned i de jeans jeg måtte opgive sidste sommer - det føles som en sejr. Selvom mine skindbukser stadig kun knap kan lukkes - dem tør jeg ikke sidde ned i endnu ;-)

Jeg håber I har mod på en Juni-jubel-udfordring i Endomondo. Det jo flere vi er, jo sjovere.

endomondo.com

Jeg har endnu en uge tilbage af min corona-orlov. Derefter bliver der desværre ikke så meget tid til fri leg. Jeg har nydt friheden i rigt mål, og glæder mig til at blive pensionist om et par år.
4 år31. maj 2020 kl. 22:37
Hvor dejligt at ingen har taget...
Hvor dejligt at ingen har taget på.
4 år1. juni 2020 kl. 06:28
Fedt at ingen har taget på!Ugens...
Fedt at ingen har taget på!

Ugens udfordring må næsten være noget med det gode vejr. Ud i solen og nyd varmen, mens du spiser danske jordbær. Fokuser på at spise masser af lækre bær og frugter, der smager endnu bedre om sommeren, og lad være at fokusere på de ting, du ikke bør spise (så meget af).
4 år2. juni 2020 kl. 10:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...