UGENS TABER uge 20

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 20

Solakka er UGENS TABER uge 20

solakka.........-1,5
Alinea...........-1,4
Loulou..........-0,2
jomahol.......-0,1
emmi..............0,0
løvetann........0,0
silvercocker..0,2
biologi c........0,3
Reina..............1,1

4 har tilsammen tabt 3,2 kg. Vi er 11 i alt. Velkommen tilbage til karini og blåhval.

Tillykke solakka. Hvor er det flot. Spis nu ikke al Miks mad :-) Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der endelig kom under 70 igen. Det er første gang i 3 år. Nu håber jeg det holder - det SKAL det. Og om et par uger / kg mere kan jeg atter være i mine flotte skindbukser - håber jeg.
4 år10. maj 2020 kl. 22:55
Uha det er svært at finde på noget!
Hvad med at prøve at danse og bevæge sig til The Hu's Yuve Yuve Yu?
Den har sikkert ingen af jer hørt før!
Hvis I ikke kan lide sangen om Tengri og Djengis Kahns sorte faner - så vælg blot noget I kan lide!
Den er blot så speciel, at jeg tænker den kan inspirere til personlig dans! Noget man helt selv finder på!

youtu.be
4 år11. maj 2020 kl. 14:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });