Du læser en tråd i debat > vægttab 10+
God ide Loulou
Dagens succes: late night yoga 25 min - jeg har virkelig forbedret hvor længe jeg fastholder min fokus på yoga over den sidste måned efter års stilstand.
Dagens forbedringspunkt: Finde brugbare løsninger når jeg ikke kan få forløsning af en craving.
jomahol
Hovsa hvor min min vægt indberetning af.
Jeg må have glemt at trykke gem, æv æv.
Vægten sagde 101,4, kan den tælle med i næste uge, Alinea.
Jeg må have glemt at trykke gem, æv æv.
Vægten sagde 101,4, kan den tælle med i næste uge, Alinea.
4 år3. maj 2020 kl. 23:36
Alinea66
Jomahol - du er med igen: )
4 år4. maj 2020 kl. 09:30
Loulou87
Jeg synes at vi skal finde på 1 succes og 1 forbedringsmulighed fra dagen, der drejer sig om vægttab/sundhed. Fejr succesen og husk på forbedringsmuligheden næste dag.
Min succes: En times gåtur i rask tempo
Min forbedringsmulighed: Mindre sukker !
Skriv dem gerne her i tråden :-)
Min succes: En times gåtur i rask tempo
Min forbedringsmulighed: Mindre sukker !
Skriv dem gerne her i tråden :-)
4 år4. maj 2020 kl. 22:05
silvercocker
God ide Loulou
Dagens succes: late night yoga 25 min - jeg har virkelig forbedret hvor længe jeg fastholder min fokus på yoga over den sidste måned efter års stilstand.
Dagens forbedringspunkt: Finde brugbare løsninger når jeg ikke kan få forløsning af en craving.
4 år4. maj 2020 kl. 23:07
solakka
Fin ide Loulou!
Gårdagens succes - ingen trøstespisning af slik, chokolade, skorper m smør, ost, syltejøj, knækbrød m peanutbutter og syltetøj.
Forbedringsmulighed: nallerne væk fra knækbrød om aftenen!
Gårdagens succes - ingen trøstespisning af slik, chokolade, skorper m smør, ost, syltejøj, knækbrød m peanutbutter og syltetøj.
Forbedringsmulighed: nallerne væk fra knækbrød om aftenen!
4 år5. maj 2020 kl. 12:17
Alinea66
Loulou - fin ide.
Min succes er at bruge den tvungne corona-orlov på en masse motion. Gåtur på 45 min med kæresten hver dag plus det løse.
Forbedringsmulighed: mindre snacking mellem måltiderne.
Min succes er at bruge den tvungne corona-orlov på en masse motion. Gåtur på 45 min med kæresten hver dag plus det løse.
Forbedringsmulighed: mindre snacking mellem måltiderne.
4 år5. maj 2020 kl. 18:46
Loulou er UGENS TABER uge 19
Loulou..........-0,9
biologi c......-0,7
Alinea...........-0,4
emmi............-0,3
Reina.............-0,1
silvercocker..1,2
5 har tilsammen tabt 2,4 kg. Vi er 8 i alt. Velkommen tilbage til solakka og løvetann. Alle er velkomne - især den fortabte søn/datter. Vi kæmper vel alle en corona-kamp.
Tillykke Loulou. Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Jeg håber også at I vil være med her: Endomondo maj 2020
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
endomondo.com
Klik i din browser. Dur ikke i appen - før du er tilmeldt via linket.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der glæder sig over at det gode vejr kommer tilbage. Jeg gider ikke være ude i regn og blæst, og har savnet gå-turene i Rude Skov. Vi tog revanche i dag - og gik årets længste tur på 6.7 km.