UGENS TABERe uge 18

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABERe uge 18

Silvercocker og Emmi er UGENS TABERe uge 18

silvercocker..-0,1
emmi..............-0,1
Reina................0,0
jomahol...........0,3
Alinea...............0,5
biologi c..........1,7

2 har tilsammen tabt 0,2 kg. Vi er 7 i alt. Velkommen tilbage til Loulou.

Tillykke silvercocker og emmi. I har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der kæmper for at komme i ordentlig løbeform igen. Knæene vil ikke helt som jeg vil. Eller pusten.
Derudover glæder jeg mig i al hemmelighed over at være sendt på tvungen orlov 6 uger endnu. Selvom jeg bagefter skal give 30% af en månedsløn for fornøjelsen.
Vi bor i hus - og jeg er åbenbart mere introvert end jeg troede. Så foreløbigt savner jeg ikke selskab - selvskab med kjæreste og 2 katte er åbenbart nok for mig. Sålænge vi bevarer det gode helbred. Og jeg bevarer mit gode job. Det er en forudsætning for at kunne nyde foråret lige nu.

Jeg håber I alle kommer godt gennem krisen - også uden for mange corona-deller.
4 år26. april 2020 kl. 19:34
Jeg tænker at sætte fokus på mindful spisning - de første bidder skal nydes, læg mærke til konsistens, smag, og lysten til mere. Siden det er nyt for mig, så tænker jeg at begrænse kravet på fokus til de første 5 minutter. Når maden bliver kedelig, ensformig, og kommer ned i større bidder, så skub tallerkenen fra dig og lav noget andet, indtil du igen kan samle fokus på madoplevelsen og gentag med de 5 min fokus.
4 år26. april 2020 kl. 22:27
For øvrigt søgte jeg tilbage til rødderne for vores ugentlige vejning, og den stammer fra marts måned 2011. Vi har haft 9 års jubilæum - og alligevel er det først det sidste halve år jeg har turdet veje med, selvom jeg var medlem da det begyndte. Jeg må indrømme det tager stadig mod at indtaste min vægt i offentligt regi hver uge, og være 30-50 kg tungere end nogle af de andre der vejer ind.
4 år27. april 2020 kl. 06:27
Silver - du er så sej og modig. Og hvert kilo er en kamp - både det første og det sidste.
Mindful spisning er så svært. Tak for at minde os om det. Jeg tror aldrig det bliver min spidskompetence.
4 år28. april 2020 kl. 10:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });