2 har tilsammen tabt 0,4 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage til jomahol
Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Ugens udfordring - er at bekæmpe corona-depressionen. Tænk efter - og find en ny oplevelse. Alt indendøre er jo lukket - så det gælder om at finde mål i det fri. En lang cykel- eller gåtur til et ikke-for-overrendt mål. Forleden cyklede jeg med kjæresten til Fantasiens Ø ved Brededam i Præstevangen ved Hillerød og så en mikro-ruin af et lystslot bygget til Frederik 7. og grevinde Danner (Ja - jeg har noget med grevinden). Der var een mur tilbage - men romantisk med et væld af anemoner.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea er UGENS TABER uge 16
Alinea............-0,3
emmi.............-0,1
silvercocker..0,0
Reina...............0,0
biologi c........1,6
2 har tilsammen tabt 0,4 kg. Vi er 6 i alt. Velkommen tilbage til jomahol
Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Ugens udfordring - er at bekæmpe corona-depressionen.
Tænk efter - og find en ny oplevelse. Alt indendøre er jo lukket - så det gælder om at finde mål i det fri.
En lang cykel- eller gåtur til et ikke-for-overrendt mål.
Forleden cyklede jeg med kjæresten til Fantasiens Ø ved Brededam i Præstevangen ved Hillerød og så en mikro-ruin af et lystslot bygget til Frederik 7. og grevinde Danner (Ja - jeg har noget med grevinden). Der var een mur tilbage - men romantisk med et væld af anemoner.