Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Før I bliver for misundelige - så arbejder jeg benhårdt på IKKE at tabe fokus lige nu. Jeg VIL ned i mit sommertøj. Jeg tæller kalorier helt vildt!
UGENS UDFORDRING er at komme ud i den friske luft - så meget som du tør og kan. Ellers må du slå vinduerne op og danse en soldans.
Jeg er så heldig, at jeg kan se over til Rude Skov fra min stue. Og når jeg går der med kæresten møder vi meget få andre skovgæster. Vi har en lille sti over i skoven - det er nok værre hvis man starter ved en af parkeringspladserne. Det nyder jeg helt vildt. Vi går mindst 45 min hver dag.
4 år5. april 2020 kl. 23:35
silvercocker
#2 af silvercocker
tillykke Alinea, du er motionens og vægttabets foregangsmand denne uge
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea er UGENS TABER uge 15
(Overskriften blev utilsigtet pralende - men klokken er næsten midnat, så jeg kvajede mig. Og overskriften er låst når den er gemt første gang :( )
Alinea.............-1,0
silvercocker..-0,4
biologi c........-0,1
emmi................0,0
solakka............0,0
Reina................0,1
3 har tilsammen tabt 1,5 kg. Vi er 6 i alt.
Tillykke til mig selv. Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Før I bliver for misundelige - så arbejder jeg benhårdt på IKKE at tabe fokus lige nu. Jeg VIL ned i mit sommertøj. Jeg tæller kalorier helt vildt!
UGENS UDFORDRING er at komme ud i den friske luft - så meget som du tør og kan. Ellers må du slå vinduerne op og danse en soldans.
Jeg er så heldig, at jeg kan se over til Rude Skov fra min stue. Og når jeg går der med kæresten møder vi meget få andre skovgæster. Vi har en lille sti over i skoven - det er nok værre hvis man starter ved en af parkeringspladserne. Det nyder jeg helt vildt. Vi går mindst 45 min hver dag.