UGENS TABER uge 39

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 39

Silvercocker er UGENS TABER uge 39

silvercocker..-0,8
solakka...........-0,7
Alinea..............-0,2
emmi...............-0,2
Loulou..............0,1
Autum..............0,4
Rask...................1,0

4 har tilsammen tabt 1,9 kg. Vi er 7 i alt.

Tillykke silvercocker. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Og husk jeg laver en ny endomondo udfordring i morgen :-)
5 år29. september 2019 kl. 21:15
Sikke en ære! Det er meget længe siden jeg har vundet denne taberdyst. Well, brug 15 min til at tjekke bagerst i køkkenskabene for skidt, for gamle kolonialvarer og en hurtig organisering af indholdet så du har det bedste overblik over hvad du har at kokkerere med. Og plus på motionskontoen hvis du kommer op og ned af taburetten et par gange undervejs.
5 år1. oktober 2019 kl. 23:03
Tillykke Silver!
Jeg gad godt være med her igen, men er godtnok dårlig til at huske at melde ind...prøver lige at tage mig lidt sammen.
Silver: Jeg har ikke lige ryddet op i skabe, men er i fuld gang med at tømme fryser, langsomt men sikkert ;)
5 år2. oktober 2019 kl. 09:31
Hej Kose
Rengøring af fryser er også på min venteliste over ting der skal gøres. Utroligt så mange krummer der fryser sig fast i bunden af en fryser. Og at flytte rundt på frossent kød og spinat, jamen, det er da lige så fysisk et arbejde som rengøring af køkkenskabe. Godt arbejde, Kose.
5 år3. oktober 2019 kl. 09:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...