Super med nyt input. Jeg startede mit vægttab den 3. januar i år - har tabt mig fra 116,5 til 104,8, har et bmi på 33,8.. så jeg håber, at det ikke varer mange måneder, før jeg bliver 2-cifret :).
Jeg spiser almindeligt, men med omtanke til måltiderne, og har droppet det søde til mellemmåltiderne. Før kunne jeg let spise 2 kager, ½ liter is og en pose snold på en aften... men det er ovre! Ingenting... eller måske en pakke sukkerfri läkerol. Det er ikke sådan, at jeg helt forsager alt det søde, men når jeg spiser det er det et tilvalg... og ikke fordi det er en dårlig vane. Det giver pote - og vægten er gået langsomt men stabilt ned. Jeg har lagt nogle gå-ture ind som motion, og så danser jeg zumba en gang om ugen.
#2 af Quindemin
Jeg er male og 72 år, jeg vejer 142 kg, og vil gerne ned på 100 kg.
Jeg har ingen helbredsproblemer, går hver dag mellem 5000 og 10000 skridt, men er for glad for mad.
Kom med forslag om hvordan vi i fællesskab skal smide kiloene, og evt. lave en lille konkurrence
For at vi har mulighed for at være lige i den, så mener jeg vi skal bruge vores BMI tal, for så er vi alle ligestillede da det er vægtig højde der er gældende.
Kom frem så vi evt. kan tabe os i fællesskab.