#2 af Nikomath
UGENS TABER uge 52
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Nikomath
Tillykke
Tillykke til alle årets tabere?Opholder mig pt i Skagen uden vægt-Men er med igen når vi kommer hjem på onsdag og får overblik over omfanget af den seneste uges overdrevne alkoholindtag. Ønsker jer alle et forrygende godt nyt år. Knus Nikomath
6 år31. december 2018 kl. 14:38
Alinea66
UGENS TABER uge 52
Hej - håber I også vil lege med på Endomondo
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
endomondo.com
Klik på linket. Dur ikke i appen (før du HAR tilmeldt dig.)
Hilsen Alinea - der håber vi bliver mange :-)
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
endomondo.com
Klik på linket. Dur ikke i appen (før du HAR tilmeldt dig.)
Hilsen Alinea - der håber vi bliver mange :-)
6 år1. januar 2019 kl. 16:37
løvetann
Wow, jeg troede egentlig at jeg havde snydt denne uge da jeg havde vejet mig på en anden vægt end jeg plejer, men min sædvanlige vægt har lige bekræftet :) Så her kommer ugens udfordring noget forsinket: Jeg er begyndt at smage på det jeg putter i munden. Sådan rigtig smage. Det kan være det er helt banalt for de fleste af jer, men jeg kæmper lidt med overspisning/tvangsspisning og så kan jeg altså let komme til at spise en hel pose paprikachips selvom jeg (har jeg fundet ud af) faktisk ikke er særlig vild med dem.. Jeg tænker at hvis dette vægttabsprojekt skal ende med at være en varig livsstilsændring så vil jeg have lov til at nyde desserter og andet uden at føle skyld og jeg har opdaget at hvis jeg spiser den slags med god samvittighed og virkelig smager efter, så smager det meget bedre OG jeg spiser mindre end hvis jeg bare skovler ind med følelsen af skam - ren winwin :)
6 år3. januar 2019 kl. 07:31
løvetann
Wow, jeg troede egentlig at jeg havde snydt denne uge da jeg havde vejet mig på en anden vægt end jeg plejer, men min sædvanlige vægt har lige bekræftet :) Så her kommer ugens udfordring noget forsinket: Jeg er begyndt at smage på det jeg putter i munden. Sådan rigtig smage. Det kan være det er helt banalt for de fleste af jer, men jeg kæmper lidt med overspisning/tvangsspisning og så kan jeg altså let komme til at spise en hel pose paprikachips selvom jeg (har jeg fundet ud af) faktisk ikke er særlig vild med dem.. Jeg tænker at hvis dette vægttabsprojekt skal ende med at være en varig livsstilsændring så vil jeg have lov til at nyde desserter og andet uden at føle skyld og jeg har opdaget at hvis jeg spiser den slags med god samvittighed og virkelig smager efter, så smager det meget bedre OG jeg spiser mindre end hvis jeg bare skovler ind med følelsen af skam - ren winwin :)
6 år3. januar 2019 kl. 07:31
LadyHawke
super udfordring
Hej Løvetann
Din udfordring er jeg rigtig glad for, da overspisning/tvangs-spisning også er en af mine problematikker - maden har det med at ryge indenbords uden at jeg er bevist om hvad det er, hvorfor og om det egentlig smager mig, jeg har også samme oplevelse som dig af at hvis jeg bruger min bevidsthed og virkelig nyder det jeg putter i munden, så er mængden meget mindre.
Tak for at minde mig om dette og godt nytår.
Lady Hawke
Din udfordring er jeg rigtig glad for, da overspisning/tvangs-spisning også er en af mine problematikker - maden har det med at ryge indenbords uden at jeg er bevist om hvad det er, hvorfor og om det egentlig smager mig, jeg har også samme oplevelse som dig af at hvis jeg bruger min bevidsthed og virkelig nyder det jeg putter i munden, så er mængden meget mindre.
Tak for at minde mig om dette og godt nytår.
Lady Hawke
6 år3. januar 2019 kl. 11:18
Løvetann er UGENS TABER uge 52
løvetann.....-1,2
Loulou.........-1,1
jomahol......-0,9
emmi...........-0,8
karini...........-0,3
Viros..............0,2
LadyHawke..1,1
Alinea............1,3
solakka..........2,2
Tillykke Løvetann.
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
5 har tilsammen tabt 4,3 kg. Vi er 9 i alt
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Jeg glæder mig til at komme tilbage på sporet. Jeg har været usigelig træt og uoplagt. Jeg tror det bare er småkageforgiftning. Jeg er jo slet ikke vant til at spise sukker. Måske kan jeg ikke tåle det - så lige om lidt begynder hverdagen heldigvis. Når nytårsaften (og en pizza 1. nytårsdag) er overstået.
Godt tabernytår til alle