#2 af Lone (administrator)
Ny her - Glædelig Jul
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lone
administrator
administrator
Hej Birgit, velkommen til :-)
Jeg ønsker dig al held og lykke. Du er altid velkommen til at spørge her i debatten eller kontakte mig direkte, hvis du er i tvivl om noget.
Vh Lone
PS: Det er mig der står bag madital.dk
Jeg ønsker dig al held og lykke. Du er altid velkommen til at spørge her i debatten eller kontakte mig direkte, hvis du er i tvivl om noget.
Vh Lone
PS: Det er mig der står bag madital.dk
6 år17. december 2018 kl. 10:06
Alinea66
Birgit - Velkommen. Du er det helt rigtige sted. Vi er alle i samme båd. Og det kan være en vældig øjenåbner at se tal på hvad der går ind og ud :-)
Vi er en del, der skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i at dele glæder og sorger, og få kommentarer til det du skriver.
Der findes også en "vejeklub" under "Vægttab 10+". Hver torsdag morgen er der oprettet en ny tråd, der hedder "Ugens taber uge ## - vejning". Der er du også velkommen. Resultatet beregnes i weekenden.
Vi er en del, der skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i at dele glæder og sorger, og få kommentarer til det du skriver.
Der findes også en "vejeklub" under "Vægttab 10+". Hver torsdag morgen er der oprettet en ny tråd, der hedder "Ugens taber uge ## - vejning". Der er du også velkommen. Resultatet beregnes i weekenden.
6 år17. december 2018 kl. 19:09
LadyHawke
Hej Birgit - Velkommen til ;o)
6 år18. december 2018 kl. 10:07
Mvh
Birgit