UGENS TABERe uge 35
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Held og lykke med cykelturen, Alinea.
For mig fungere det godt at cykle, med mine dårlige knæ. Der hvor, det kniber for mig, er ved ekstra belastning, ( op ad bakke) men der har du jo hjælp fra elcyklen.Rigtig god tur.
Tillykke til de ti vindere, sejt gået.
For mig fungere det godt at cykle, med mine dårlige knæ. Der hvor, det kniber for mig, er ved ekstra belastning, ( op ad bakke) men der har du jo hjælp fra elcyklen.Rigtig god tur.
Tillykke til de ti vindere, sejt gået.
6 år3. september 2018 kl. 06:53
LM80 og lbfp er UGENS TABERe uge 35
LM80..............-1,3
lbfp.................-1,3
solakka...........-1,2
Naturlig Vægt..-0,8
løvetann..........-0,8
jomahol...........-0,6
Tiske...............-0,2
Udsigt..............-0,1
biologi c...........-0,1
kosesmølf.........0,0
emmi.................0,8
Alinea................1,8
Tillykke LM80 og lbfp. I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen til Mannibisse
9 har tabt 6,4 kg. Vi er 13 ialt.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Jeg har vist brug for at skrive dagbog igen. Lige nu går det SLET - jeg har haft 2 dage med bulimi-lignende spisning. Helt ude af kontrol - fordi jeg har haft vanvittige smerter i højre knæ og været så ked af det og bange.
Heldigvis mener både læge og kiropraktor at jeg 'bare' har overbelastet knæet ved at løbetræne. DHL blev uden mig - jeg måtte nøjes med at holde styr på de 150 andre.
Nu har jeg nødtvunget bestemt at den står på flittig GLAiD - træning når knæet er faldet til ro. Og ikke prøve at løbe igen før jeg har tabt 6 genbrugs-kilo.
Og I må gerne x'e fingre - jeg skal på cykeltur 3 dage på Møn med en veninde. Jeg HÅBER knæet vil være med på el-cyklen. Jeg har ikke afprøvet det - det var måske dumt. Bilen er med - det er plan B.