UGENS TABERe uge 35

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABERe uge 35

LM80 og lbfp er UGENS TABERe uge 35

LM80..............-1,3
lbfp.................-1,3
solakka...........-1,2
Naturlig Vægt..-0,8
løvetann..........-0,8
jomahol...........-0,6
Tiske...............-0,2
Udsigt..............-0,1
biologi c...........-0,1
kosesmølf.........0,0
emmi.................0,8
Alinea................1,8

Tillykke LM80 og lbfp. I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Velkommen til Mannibisse

9 har tabt 6,4 kg. Vi er 13 ialt.

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Jeg har vist brug for at skrive dagbog igen. Lige nu går det SLET - jeg har haft 2 dage med bulimi-lignende spisning. Helt ude af kontrol - fordi jeg har haft vanvittige smerter i højre knæ og været så ked af det og bange.
Heldigvis mener både læge og kiropraktor at jeg 'bare' har overbelastet knæet ved at løbetræne. DHL blev uden mig - jeg måtte nøjes med at holde styr på de 150 andre.
Nu har jeg nødtvunget bestemt at den står på flittig GLAiD - træning når knæet er faldet til ro. Og ikke prøve at løbe igen før jeg har tabt 6 genbrugs-kilo.
Og I må gerne x'e fingre - jeg skal på cykeltur 3 dage på Møn med en veninde. Jeg HÅBER knæet vil være med på el-cyklen. Jeg har ikke afprøvet det - det var måske dumt. Bilen er med - det er plan B.
6 år2. september 2018 kl. 19:54
Held og lykke med cykelturen, Alinea.
For mig fungere det godt at cykle, med mine dårlige knæ. Der hvor, det kniber for mig, er ved ekstra belastning, ( op ad bakke) men der har du jo hjælp fra elcyklen.Rigtig god tur.

Tillykke til de ti vindere, sejt gået.
6 år3. september 2018 kl. 06:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...