UGENS TABERe uge 34
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solakka
Øv Alinea! HVIS du har mulighed for, at komme til behandling i Helsingør så findes her en vanvittigt god osteopat!
Han har hjulpet og hjælper mig med mit dumme knæ. Desværre har jo min krop indrettet sig skævt. Så det tager tid at få rettet op sådan at resultatet er stabilt.
Kender andre som også lovpriser hans evne at hjælpe!
Sig til hvis du vil have hans navn!
Han har hjulpet og hjælper mig med mit dumme knæ. Desværre har jo min krop indrettet sig skævt. Så det tager tid at få rettet op sådan at resultatet er stabilt.
Kender andre som også lovpriser hans evne at hjælpe!
Sig til hvis du vil have hans navn!
6 år27. august 2018 kl. 10:30
Alinea66
Sol - tak for tilbuddet. Jeg tar lige to slap-a dage, og så begynder jeg på GLAiD øvelser igen. Jeg gik til læge i morges, og han mente at jeg 'bare' havde overanstrengt slidgigten.
6 år27. august 2018 kl. 18:32
solakka
Alinea øv ja! Slidgigtsramte led bliver let overbelastede! Gad vidst hvor meget af overbelastningen kommer fra fejlstilling?
Ham den dygtige osteopat er god til at hjælpe med at få rettet fejlstillinger. Jeg har jo kompenseret for diverse smerter (det er præcis det samme med heste - når de får skader eller ondt et sted - så kompenserer de og belaster kroppen skævt...) Det tager tid og mange behandlinger inden resultatet er stabilt.
Og DYRT er det!
Håber GLAiD øvelserne får dig i mål = smertefri!
Ham den dygtige osteopat er god til at hjælpe med at få rettet fejlstillinger. Jeg har jo kompenseret for diverse smerter (det er præcis det samme med heste - når de får skader eller ondt et sted - så kompenserer de og belaster kroppen skævt...) Det tager tid og mange behandlinger inden resultatet er stabilt.
Og DYRT er det!
Håber GLAiD øvelserne får dig i mål = smertefri!
6 år28. august 2018 kl. 09:21
Naturlig Vægt og LM80er UGENS TABERe uge 34
Naturlig Vægt..-0,8
LM80...............-0,8
Alinea..............-0,5
emmi...............-0,3
jomahol...........-0,2
solakka.............0,1
kosesmølf.........0,2
Tillykke Naturlig Vægt og LM80. I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen / tilbage til løvetann, Tiske, lbfp, biologi c og Udsigt.
5 har tabt 2,6 kg. Vi er 12 ialt.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der kom til at sammenligne to selfier. IKKE godt - jeg var meget pænere for 5 - 7 kg siden :-(
Og mit højre knæ er bestemt ikke glad - jeg skulle lige prøve om jeg ku løbe 5 km til dhl på onsdag. Det ku jeg så ikke - så jeg må nok bide i det sure æble, og GÅ. Efter 3 km fik jeg så ondt som aldrig før i knæet - rigtigt surt. Selvom jeg havde gjort GLAiD-knæøvelser hele ugen.