Tillykke Bit. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen tilbage til Naturlig Vægt.
3 har tabt 2,4 kg. Vi er 6 i alt.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Ferien er slut nu - men jeg har en uge tilbage til cykelferie om 3 uger. Jeg håber hverdagen og hverdagsmotion vil hjælpe lidt på vægten. Selvom det ikke ligner cykelvejr i morgen. Jeg gider ikke komme våd på arbejde. Frokostmotionen bliver vist løbebånd. Forleden fik jeg løbet 5 km - så formen er ikke helt håbløs, men dhl stafetten nærmer sig. Og Smuk Kvindeløb i Hillerød - det plejer at være rigtigt hyggeligt. Widex betaler - jeg beholder tshirten (der desværre vist er lyseblå i år - ikke lige min farve). smukkvindelob.dk
Bit er UGENS TABER uge 32
Bit..............-1,2
kosesmølf..-1,1
emmi..........-0,1
Alinea.........0,4
biologi c......0,6
Tillykke Bit. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen tilbage til Naturlig Vægt.
3 har tabt 2,4 kg. Vi er 6 i alt.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Ferien er slut nu - men jeg har en uge tilbage til cykelferie om 3 uger. Jeg håber hverdagen og hverdagsmotion vil hjælpe lidt på vægten. Selvom det ikke ligner cykelvejr i morgen. Jeg gider ikke komme våd på arbejde. Frokostmotionen bliver vist løbebånd. Forleden fik jeg løbet 5 km - så formen er ikke helt håbløs, men dhl stafetten nærmer sig. Og Smuk Kvindeløb i Hillerød - det plejer at være rigtigt hyggeligt. Widex betaler - jeg beholder tshirten (der desværre vist er lyseblå i år - ikke lige min farve). smukkvindelob.dk