#2 af kosesmølf
UGENS TABERE uge 25
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kosesmølf
Hov -det havde jeg ikke lige regnet med! Føles som lidt snyd når det bare er genbrugsgram der forsvinder.....
Men jeg opfordrer jer til at bruge de 15 minutter på at tænke denne uges madmæssige udfordringer igennem: Prøv at identifisere tidspunkter hvor du sandsynligvis vil være træt, sukkerkold eller flad, og forbered hvordan du skal reagere i disse situationer (feks at tage et glas vand eller en gulerod i stedet for at ryge i slik/kageskabet).
efter min erfaring kunne mange dårlige kalorier have været undgået med lidt planlægning ;)
Men jeg opfordrer jer til at bruge de 15 minutter på at tænke denne uges madmæssige udfordringer igennem: Prøv at identifisere tidspunkter hvor du sandsynligvis vil være træt, sukkerkold eller flad, og forbered hvordan du skal reagere i disse situationer (feks at tage et glas vand eller en gulerod i stedet for at ryge i slik/kageskabet).
efter min erfaring kunne mange dårlige kalorier have været undgået med lidt planlægning ;)
6 år26. juni 2018 kl. 12:39
Kosesmølf og MarleneP er UGENS TABERE uge 25
kosesmølf.......-0,4
MarleneP........-0,4
Alinea.............-0,2
stump..............0,0
solakka...........0,0
Naturlig Vægt..0,0
Tiske...............0,1
emmi...............0,3
Tillykke Kosesmølf og MarleneP.
I har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
3 har tilsammen tabt 1 kg. Vi er 10 i alt. Velkommen tilbage til jomahol og biologi c
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der indser at mine knæ vil bilve SÅ glade for at bære 5 kg mindre. Det må da kunne lade sig gøre - igen.