Tillykke Katrinews. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
5 har tabt 4,6 kg. Vi er 14 i alt. Velkommen / tilbage til løvetann og Naturlig Vægt.
Løvetann - du er hjertelig velkommen. Og hvis du vil oprette en dagbog, kan du gøre som os andre og skrive din egen tråd under Personlige dagbøger : madital.dk Et tip: tænk over et navn der kan stå kan stå på linien - du kan ikke redigere det bagefter. Den evige kamp - vender tilbag - havde ikke plads til det sidste E. Skriv det blivende navn i feltet overskrift - og så resten i tekst-feltet.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Det håber jeg kunne regne den ud denne gang ;-)
Du er også velkommen til månedens endomondo: Os fra madital april 2018
Katrinews er UGENS TABER uge 15
katrinews....-3,1
blåhval.......-0,4
emmi..........-0,4
Bløddyret...-0,4
kosesmølf..-0,3
Tiske...........0,0
stump..........0,1
MarleneP.....0,1
Xanita.........0,5
biologi c.......0,9
trine-pingvin.1,0
Tillykke Katrinews. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
5 har tabt 4,6 kg. Vi er 14 i alt. Velkommen / tilbage til løvetann og Naturlig Vægt.
Løvetann - du er hjertelig velkommen. Og hvis du vil oprette en dagbog, kan du gøre som os andre og skrive din egen tråd under Personlige dagbøger : madital.dk
Et tip: tænk over et navn der kan stå kan stå på linien - du kan ikke redigere det bagefter. Den evige kamp - vender tilbag - havde ikke plads til det sidste E.
Skriv det blivende navn i feltet overskrift - og så resten i tekst-feltet.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Det håber jeg kunne regne den ud denne gang ;-)
Du er også velkommen til månedens endomondo: Os fra madital april 2018
endomondo.com
Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!