UGENS TABER uge 44
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Xanita
Øv, havde håbet jeg ikke vandt ;-) Ligger stadig brak :-( og tænker den gamle 10'er nok viser sig igen når jeg er blevet rask :-s
Jeg synes vi skal bruge lidt tid på at sikre os vi får nok af de vitaminer vi bør få, så man er bedre sikret mod sygdom.
Jeg synes vi skal bruge lidt tid på at sikre os vi får nok af de vitaminer vi bør få, så man er bedre sikret mod sygdom.
7 år5. november 2017 kl. 22:01
Xanita er UGENS TABER uge 44
Xanita_____-1,7
kosesmølf__-1,1
Alinea_____-1,1
blåhval____-0,9
Darkmus___-0,5
biologi ____-0,4
emmi______-0,2
Tiske______0,0
jomahol____0,3
Nikomath___0,7
Tillykke Xanita. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Jeg håber du er blevet helt rask - influenza er en skrap kur!
7 tabere har tabt 5,9 kg tilsammen. Vi er 10 ialt.
Velkommen Xanita til en ny tier :-)
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der måske har fået hul igennem til genbrugskiloene. Jeg fik anbefalet en smaddergo podcast om spiseforstyrrelser. Siden har jeg virkelig gjort mig umage for at spise 'mindfuldt' - eller hvad man nu vælger at kalde det. At tænke over og smage på det jeg spiser.
Prøvede at spise chokolade på arbejde. Ristede valnødder i belgisk chokolade. Først et stykke som jeg bare tyggede og sank - og senere et til, som jeg lod smelte i munden. Hvor jeg fandt ud af, at nødden inderst faktisk ikke smagte mig - og så var det ikke svært at lade resten ligge. En total 'aha-oplevelse' for mig der plejer at SKULLE spise op.
Jeg har prøvet øvelsen før uden synderligt resultat - jeg ved ikke hvorfor der pludselig var resultat????
facebook.com
(kopier og sæt ind i browseren)
Du kan finde den i det yndlings-podcast-program ved at søge på 'DETOX din HJERNE'