UGENS TABER uge 44

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 44

Xanita er UGENS TABER uge 44

Xanita_____-1,7
kosesmølf__-1,1
Alinea_____-1,1
blåhval____-0,9
Darkmus___-0,5
biologi ____-0,4
emmi______-0,2
Tiske______0,0
jomahol____0,3
Nikomath___0,7

Tillykke Xanita. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Jeg håber du er blevet helt rask - influenza er en skrap kur!

7 tabere har tabt 5,9 kg tilsammen. Vi er 10 ialt.

Velkommen Xanita til en ny tier :-)

Tab og vind med samme sind - Alinea.

Der måske har fået hul igennem til genbrugskiloene. Jeg fik anbefalet en smaddergo podcast om spiseforstyrrelser. Siden har jeg virkelig gjort mig umage for at spise 'mindfuldt' - eller hvad man nu vælger at kalde det. At tænke over og smage på det jeg spiser.
Prøvede at spise chokolade på arbejde. Ristede valnødder i belgisk chokolade. Først et stykke som jeg bare tyggede og sank - og senere et til, som jeg lod smelte i munden. Hvor jeg fandt ud af, at nødden inderst faktisk ikke smagte mig - og så var det ikke svært at lade resten ligge. En total 'aha-oplevelse' for mig der plejer at SKULLE spise op.
Jeg har prøvet øvelsen før uden synderligt resultat - jeg ved ikke hvorfor der pludselig var resultat????

facebook.com
(kopier og sæt ind i browseren)

Du kan finde den i det yndlings-podcast-program ved at søge på 'DETOX din HJERNE'
7 år5. november 2017 kl. 16:26
Øv, havde håbet jeg ikke vandt ;-) Ligger stadig brak :-( og tænker den gamle 10'er nok viser sig igen når jeg er blevet rask :-s

Jeg synes vi skal bruge lidt tid på at sikre os vi får nok af de vitaminer vi bør få, så man er bedre sikret mod sygdom.
7 år5. november 2017 kl. 22:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...