UGENS TABER uge 42
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Udsigt
Tillykke Alinea. Godt du gennemførte og fik ro i sjælen.
Det er vist noget af en fejl, at det blev mig, der blev ugens taber - jeg har allerede genvundet det tabte efter at have syndet mig igennem en dejlig week-end, der bød på lidt af hvert, herunder gammeldags gule ærter med diverse. Men nu kan den nye uge jo bare komme an !
Jeg synes, denne tråd er inspirerende, fordi den holder mig på sporet og fordi jeg kan se, at der er andre end mig selv, der har/har haft et udgangspunkt på mere end 100 kg. Man skal være ualmindeligt udholdende for at fastholde motivationen til at arbejde sig så langt nedad i vægt, hvis man ikke kan få inspiration på rejsen. .
Ugens udfordring, der er god for både unge og gamle knæ med skader: Find et trappetrin, træd op på og ned ad trinet 15 gange med højre fod og foretag herefter samme øvelse 15 gange med venstre. Gentag hele seancen 1 gang.
Det er vist noget af en fejl, at det blev mig, der blev ugens taber - jeg har allerede genvundet det tabte efter at have syndet mig igennem en dejlig week-end, der bød på lidt af hvert, herunder gammeldags gule ærter med diverse. Men nu kan den nye uge jo bare komme an !
Jeg synes, denne tråd er inspirerende, fordi den holder mig på sporet og fordi jeg kan se, at der er andre end mig selv, der har/har haft et udgangspunkt på mere end 100 kg. Man skal være ualmindeligt udholdende for at fastholde motivationen til at arbejde sig så langt nedad i vægt, hvis man ikke kan få inspiration på rejsen. .
Ugens udfordring, der er god for både unge og gamle knæ med skader: Find et trappetrin, træd op på og ned ad trinet 15 gange med højre fod og foretag herefter samme øvelse 15 gange med venstre. Gentag hele seancen 1 gang.
7 år22. oktober 2017 kl. 16:26
Xanita
Hvor dejligt at høre Alinea, tillykke med at du er ved at blive gammel :-)
7 år22. oktober 2017 kl. 21:02
kosesmølf
Godt at høre, Alinea :)
7 år23. oktober 2017 kl. 10:56
Ablanu
Hvor er det godt at høre, Alinea! Ud og fejre alderdommen ;)
7 år24. oktober 2017 kl. 15:12
Udsigt er UGENS TABER uge 42
Udsigt____-1,0
jomahol___-0,8
biologi c__-0,4
Xanita____-0,3
Darkmus__-0,2
blåhval____0,0
Alinea_____0,1
Ablanu____0,4
Tiske_______1
emmi______1,1
kosesmølf__1,2
Tillykke Udsigt. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
5 tabere har tabt 2,7 kg tilsammen. Vi er 12 ialt.
Velkommen tilbage til Nikomath. Det er helt lige meget hvor du skriver vægten, men hvis du vælger feltet overskrift, vises den ikke på "forsiden" - det er lidt mere diskret.
Under debatten kost (ej kun for hexe) - har Unprecedented startet en tråd der hedder "Hvad fik du til aftensmad?" - til fælles inspiration. Det ville være så hyggeligt hvis vi blev nogle flere - jeg håber I har lyst til at være med.
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der omsider fik en mammografi fredag morgen. Jeg er sund og rask. Ømheden skyldes hormoner og alderdom :-) JUBIIII - det skulle fejres. Så det er helt retfærdigt at jeg ikke har tabt mig!
Nu skal jeg bare slippe a med det hold i nakken der er fulgt med. Jeg har flottet mig og bestilt 30 min massage i morgen - jeg er spændt på om jeg vil synes at det er 250 kr værd. Jeg er meget sparsommelig (nogle kalder det nærig) ;-)