UGENS TABER uge 39
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Xanita
Altså, min vægt hopper op og ned - stoler ikke helt på den, men det er da meget rart når den laver spring nedad ;-)
Men tanke på dig Alinea og at vi nu er kommet ind i oktober, synes jeg vi skal bruge tid på at lære vores bryster (eller for mændene testikler) at kende og huske at undersøge dem regelmæssigt. Det er jo vigtigt for at vi kan blive her!
Men tanke på dig Alinea og at vi nu er kommet ind i oktober, synes jeg vi skal bruge tid på at lære vores bryster (eller for mændene testikler) at kende og huske at undersøge dem regelmæssigt. Det er jo vigtigt for at vi kan blive her!
7 år3. oktober 2017 kl. 21:04
Xanita
Altså, min vægt hopper op og ned - stoler ikke helt på den, men det er da meget rart når den laver spring nedad ;-)
7 år3. oktober 2017 kl. 21:04
Xanita er UGENS TABER uge 39
Xanita___-1,4
Bit______-1,0
blåhval___-0,6
Ablanu___-0,4
emmi_____-0,2
Tiske_____-0,2
kosesmølf_-0,1
Udsigt_____0,5
Vivviceme__0,9
Alinea_____2,4
Tillykke Xanita. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
7 tabere har tabt 3,9 kg tilsammen. Vi er 13 ialt. Velkommen tilbage til Darkmus, scwicky og jomahol.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der har været til Oktoberfest torsdag og spist (og drukket) rigeligt med venner fredag. Havde stadig kuglemave da jeg vejede mig lørdag morgen. :(
Oktober endomondo venter på jer : endomondo.com . Jeg håber vi igen bliver rigtig mange.
Tak for jeres søde ord og ønsker. Jeg har (næsten) overbevist mig selv om at der ikke er grund til panik. Jeg gik til læge med slemme infiltrationer i hele venstre side - og også ondt bag ved og rundt om brystet. Og bad om en mammografi for at få udelukket at det havde noget med selve brystet at gøre.
Lægen sagde noget med at han jo syntes at mammografier burde sidde meget løst, og at han lige ville undersøge mig. Og at han ikke mere "bare" måtte henvise uden begrundelse.
Han følte og sagde at der ihvertfald ikke var nogen knuder. Men at jeg føltes forskellig (kan ikke huske hvad ord han lige brugte) - og han vævede lidt da jeg spurgte hvorfor det mon kunne være. Jeg tror nu ved nærmere eftertanke at hans forklaring bare var ment som en undskyldning for at skrive en henvisning - når der nu skulle stå en grund. Det håber jeg :-)