UGENS TABER uge 38

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 38

biologi c er UGENS TABER uge 38

biologi c___-2,6
Tiske_____-0,9
blåhval____-0,7
kosesmølf__-0,6
Vivviceme__-0,4
Alinea_____-0,2
Udsigt_____0,1
Bit________0,1
Xanita_____0,7
emmi_____0,8

Tillykke biologi c. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

6 tabere har tabt 5,4 kg tilsammen. Vi er 11 ialt. Velkommen tilbage til Ablanu.

Tab og vind med samme sind - Alinea. Der bare er glad for mit lille tab. Jeg fik totalt ædeflip torsdag eftermiddag - trigget af at jeg skulle noget jeg havde det meget dårligt med. Mystisk - jeg troede jeg var kommet over den slags :(
7 år24. september 2017 kl. 19:57
tak
prøv 1 gang Begynder HIIT-træning. løb så hurtigt som muligt fra en lygtepæl til den næste, gå til den næste, og løb hurtigt til den næste lygtepæl.
7 år25. september 2017 kl. 07:11
tak
prøv 1 gang Begynder HIIT-træning. løb så hurtigt som muligt fra en lygtepæl til den næste, gå til den næste, og løb hurtigt til den næste lygtepæl.
7 år25. september 2017 kl. 07:11
Alinea- jeg håber du kom helt igennem det du havde det dårligt med. Og jeg tror ikke jeg har hørt om nogen der ikke falder i ind imellem - det vigtigste er jo bare at man kommer op på hesten igen. Håber det lykkes dig.

Og tillykke til biologi c :-D

Håber jeg snart kan finde ud af at tabe mig igen (jeg skal forsøge at gøre som skrevet til Alinea ovenfor :-p )
7 år27. september 2017 kl. 20:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...